"Prawdziwa magia" w świątecznym spocie Coca-Coli. W Polsce w kampanii Cezary Pazura
Coca-Cola rozpoczęła świąteczną kampanię reklamowa, której hasłem w tym roku jest "Real magic". W polskiej odsłonie kampanii występuje aktor Cezary Pazura.

Coca-Cola w świątecznym spocie reklamowym opowiada o sile wspólnoty i jedności w wyjątkowym czasie Bożego Narodzenia. Bohaterem spotu jest chłopiec wychowywany samodzielnie przez matkę, który postanawia ożywić przed Gwiazdką swoją okolicę.
Rozpoczyna budowę nietypowej konstrukcji - komina z kartonu - oczywiście dla Świętego Mikołaja. W budowę szybko angażują się inni mieszkańcy jego bloku. Chłopiec przy okazji zaprzyjaźnia się ze starszą, samotną kobietą.
Magia w reklamie Coca-Coli
Ostatnia scena to tętniąca życiem świąteczna uczta całej lokalnej społeczności. Uczestnicy śmieją się i popijają Coca-Colę ze szklanych butelek, podczas gdy matka chłopca stawia na środku stołu indyka. Na ekranie pojawia się slogan: "Święta są magiczne, kiedy się nimi dzielimy".
- To nasza pierwsza kampania bożonarodzeniowa w zgodzie z „Real Magic”, czyli nową filozofią marki Coca-Cola. Od zawsze wierzyliśmy w magię Świąt, a w tym roku kładziemy nacisk na to, by pokazać, jak ten czas zbliża ludzi. Postawiliśmy na prosty i podnoszący na duchu przekaz, który ukazuje proces jednoczenia się przy okazji Świąt, a także przedstawia pozytywne nastawienie do drugiego człowieka oraz empatię, jaką powinniśmy się darzyć. Chcemy tym samym przypomnieć, że wszystkim, czego potrzebujemy, by Święta były pełne magii są chwile, które dzielimy z innymi ludźmi i naszymi bliskimi - komentuje Manolo Arroyo, global chief marketing officer Coca-Coli.
Kreację przygotowała brytyjska agencja DentsuMB. Za produkcję wideo odpowiada agencja dentsuMB UK, a wyreżyserował go Sam Brown z Rogue Films.
Cezary Pazura w polskiej kampanii Coca-Coli
Materiał dostępny jest na ponad 90 rynkach na całym świecie. W Polsce dostępne są jego skrócone formy (60, 30 i 15 sekund).
W Polsce, w kampanię „Prawdziwa Magia Świąt” zaangażowano aktora Cezarego Pazurę, który wspiera działania digital w kanałach marki Coca-Cola i swoich. Aktor weźmie także  udział w aktywacji skierowanej do konsumentów. To loteria, w której do wygrania jest m.in. udział w kulinarnym warsztacie z aktorem oraz profesjonalnym kucharzem. Zwycięzca może wziąć ze sobą swoich najbliższych lub grupę przyjaciół.
 
Wśród nagród znajduje się również 6 Magicznych Prezentów, których zawartość będzie się zmieniać co tydzień. Jedyne, co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie, to kupić ulubiony napój Coca-Cola, wpisać kod spod nakrętki w aplikacji Coca-Cola i sprawdzić czy okazał się wygraną.
 
Polską wersję reklamy przygotował McCann Poland. Za realizację działań digital odpowiada agencja LiquidThread. Za aktywności BTL i organizację promocji konsumenckiej odpowiedzialna jest agencja Fortis, a obsługą PR zajmuje się agencja Big Picture.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Prawdziwa magia" w świątecznym spocie Coca-Coli. W Polsce w kampanii Cezary Pazura