Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo
W ramach wygranego przetargu agencja Przestrzeń obsługuje markę napoju energetycznego Rockstar, należącą do PepsiCo.
Agencja Przestrzeń odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku.
Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego rynku przygotowując materiały do wszystkich punktów styku, w tym nowy sposób i język komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Rockstar to kolejna marka z portfolio Pepsico obsługiwana przez Przestrzeń. Do tej pory Agencja realizowała m.in. kampanie na rynki europejskie dla marek Lay’s i Lay’s MAXX.
Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku.
Koncern PepisCo w ubiegłym roku przejął za 3,85 mld dolarów producenta napojów energetycznych Rockstar Energy Beverages.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo