Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson
Agencja Reprise zajmie się obsługą w e-commerce 17 marek koncernu Johnson & Johnson.
Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.
Reprise dla Johnson & Johnson
W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.
Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of eCommerce w agencji Reprise.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Reprise obsłuży w e-commerce kilkanaście marek Johnson & Johnson