San Markos będzie reklamować Answear.com
Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę reklamową odzieżowego sklepu internetowego Answear.com (należącego do firmy Wearco). Poprzednio zajmowała się tym agencja Walk Creative.
W przetargu San Markos pokonała dwie inne agencje (ich nazw nie podano). Nie ujawniono również, na jak długo została podpisana umowa.
Wcześniej agencja przez trzy lata pracowała dla outletów odzieżowych Factory.
Ostatnie szeroko zasięgowe działania reklamowe Answear.com były prowadzone jesienią ub.r.: sezonową kolekcję odzieży promowała Patricia Kazadi, zorganizowano też kolejną „Bitwę Stylistów”.
W lipcu br. Answear.com odwiedziło 915,6 tys. polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: San Markos będzie reklamować Answear.com