Schulz Brand Friendly będzie reklamować margarynę Śniadaniowa
Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji nowej kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar). Poprzednio obsługą marki w tym zakresie zajmowała się Optima Marketing Group.
Schulz Brand Friendly przygotuje nową strategię i koncepcję kreatywną komunikacji reklamowej margaryny Śniadaniowa. Zajmie się też kreacją kampanii, która będzie prowadzona m.in. w telewizji.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział kilka agencji, ich nazw nie podano.
Poprzednio za reklamy Śniadaniowej odpowiadała agencja Optima Marketing Group, zeszłoroczne kampanie marki były prowadzone pod hasłem „Teraz także na drugie śniadanie”.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Schulz Brand Friendly będzie reklamować margarynę Śniadaniowa