„Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Obecnie segment liczy tylko sześć tytułów.
W pierwszym kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 92 654 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 91 311 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze sprzedażą wydania na poziomie 47 680 egz.
Dalej uplasowały się: „Pani” (33 466 egz.), „Elle” (23 182 egz.) i „Glamour” (14 535 egz.).

Średnia sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w pierwszym kwartale br. wyniosła 50 457 egz.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” sprzedażowo tuż przed „Zwierciadłem”, „Glamour” tylko z 14,1 tys. egz.