„Zwierciadło” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych
W czwartym kwartale 2022 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazło się „Zwierciadło”, a tuż za nim uplasował się „Twój Styl”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się także na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w czwartym kwartale 2022 roku było „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik wyniósł 89 899 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 89 721 egz., zajął magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym kwartale dwukrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miało „Zwierciadło”, a jeden raz na czele znalazł się „Twój Styl”.
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w czwartym kwartale ub.r. na poziomie 44 363 egz.
Dalej uplasowały się: „Pani” (29 768 egz.), „Elle” (28 715 egz.) i „Glamour” (18 127 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 300 593 egz.
„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań
W czwartym kwartale 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 122 egz.).
Drugi był „Twój Styl” (746 egz.), a trzeci - „Pani” (120 egz.).
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych
Tylko co z TS? Naprawdę dalej bez mocnych zmian kadrowych?
Jeśli zatrudnianie i awansowanie na swoją zastępczynię niekompetentnej zony, z ktorej braku kompetencji, słabych „książek” oraz infantylnych wpisów na instagramie, śmieje sie pol „miasta”, nie przeszkodziła naczelnemu w karierze na Motorowej, to… co przeszkodzi. Nie oczekujmy zbyt wiele