„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. Sprzedaż to 90 tys. egz.
W trzecim kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Drugie miejsce zajęło „Zwierciadło”, które miało wynik niższy o zaledwie 4 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W trzecim kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 90 228 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 86 232 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w trzecim kwartale br. na poziomie 60 524 egz.
Dalej uplasowały się: „Pani” (37 138 egz.), „Elle” (31 757 egz.) i „Glamour” (25 724 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w drugim kwartale br. wyniosła 331 603 egz.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. Sprzedaż to 90 tys. egz.