Stadion Śląski wybiera dom mediowy do obsługi 2 mln zł budżetu
Stadion Śląski prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na rok, a budżet wyniesie 2 mln zł netto.
Przedmiotem przetargu jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej oraz wsparcia Stadionu Śląskiego w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2 mln zł netto (bez VAT).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).
Przetarg trwa do 29 marca br. Spółka planuje wybrać maksymalnie dwie agencje do współpracy. 0
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Stadion Śląski wybiera dom mediowy do obsługi 2 mln zł budżetu