Streetcom wypromuje markę Joyfills
Streetcom realizuje kampanię experience marketingu dla marki słodyczy Joyfills (należącej do Mondelez Polska).

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek Mondelez Polska - małe ciastka wypełnione kremem, dostępne w dwóch wariantach smakowych: Milka i Oreo.
Streetcom przygotowała strategię, kreację i realizuje kampanię „Joyfills - Małe! Chrupiące! Pyszne!”, w ramach której planowane są działania z influencerami.
Celem akcji jest budowanie świadomości produktu i trialu.
Ze strony Streetcom za projekt odpowiada Agnieszka Grzegorczyk, account manager.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Streetcom wypromuje markę Joyfills