Swarovski powierza Publicis Media globalną obsługę mediową
Luksusowa marka biżuterii Swarovski wybrała Zenith (Publicis Media) do obsługi jej globalnego budżetu mediowej. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki na 33 rynkach.
Zenith został wybrany w drodze przetargu, który wystartował w czerwcu br. przy wsparciu firmy doradczej Auditstar.
Agencja należąca do Publicis Media przejmie obsługę mediową marki od dotychczasowej agencji Havas Media z dniem 1 stycznia 2023 roku.
Zenith będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na 33 rynkach na świecie, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Europie, Stanach Zjednoczonych oraz w regionie Azji i Pacyfiku.
Szacuje się, że Swarovski wydaje 140 mln dolarów na media na całym świecie.
Zakres współpracy z agencją Zenith obejmuje strategię mediową, planowanie i zakup mediów oraz performance marketing.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Swarovski powierza Publicis Media globalną obsługę mediową