Taika Waititi reżyseruje świąteczną reklamę Coca-Coli
Koncern Coca-Cola zaprosił Taika Waititi, laureata Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu "Jojo Rabbit" do prac nad bożonarodzeniową kampanią marki. Tworzy ją agencja reklamowa Wieden&Kennedy.
Świąteczna reklama Coca-Coli opowiada historię dziewczyny chcącej spędzić czas z ojcem, który musi pracować w okresie świątecznym.
Córka wręcza tacie list, który ma dostarczyć Mikołajowi. Ten zapomina go wysłać w drodze do pracy i to skłania go do szalonej podróży na biegun północny w poszukiwaniu Świętego Mikołaja.
Po odkryciu, że Świętego Mikołaja nie ma w domu, ojciec zachwyca się widokiem ciężarówki Coca-Coli jadącej z nim za kierownicą.
Po dostarczeniu listu, Mikołaj zgadza się podwieźć mężczyznę do domu, spełniając świąteczne życzenie jego córki, czyli spędzenie Bożego Narodzenia z tatą.
Kampania ma ruszyć w przyszłym miesiącu. Zazwyczaj Coca-Cola obchodzi okres świąteczny, organizując ogólnokrajową wycieczkę ciężarówką w nawiązaniu do świątecznej kampanii z 1995 roku. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w tym roku prawdopodobnie jej nie będzie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Taika Waititi reżyseruje świąteczną reklamę Coca-Coli