Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL
Agencje Twożywo, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media oraz YC Spółka z Filmokracją chcą pracować przy zleconej przez Ministerstwo Finansów kampanii promującej nowy system poboru opłat autostradowych dla pojazdów lekkich w ramach projektu e-TOLL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

System ten umożliwia opłacanie przejazdów na płatnych odcinkach autostrad Konin-Stryków (A2) i Wrocław – Sośnica (A4) przez samochody osobowe. Ponadto systemem objęta została sieć dróg płatnych dla pojazdów ciężarowych.
W przetargu na kampanię promującą e-TOLL oferty złożyły agencje: Twożywo (z ceną 650,1 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (570,7 tys. zł), Aplan Media (619,3 tys. zł), YC Spółka z Filmokracją (651,9 tys. zł).
W ramach planowej kampanii mają zostać zrealizowane spot reklamowy, key visuale oraz akcja na nośnikach zewnętrznych.
Zwycięska agencja będzie pracowała z ministerstwem do grudnia br. Resort nie przewiduje zwrotu kosztów udziału agencji w postępowaniu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Twożywo, Aplan Media i Fabryka Komunikacji Społecznej chcą promować system e-TOLL