"SZEJKowanie" reklamuje fugi Atlas
Firma Atlas rozpoczęła działania w ramach nowej, kreatywnej kampanii produktowej. „#teamSZEJKujemy” to wielokanałowy projekt marketingowy, którego celem jest promocja fugi Atlas w kontekście najprostszej metody mieszania, jaką jest SZEJKowanie.
Głównym celem kampanii „#teamSZEJKujemy” jest promocja fug - Atlas Fugi Ceramicznej oraz Atlas Fugi Elastycznej. Na potrzeby tej akcji wyprodukowano i zasilono punkty sprzedaży w tzw. SZEJKery, czyli dedykowane wiaderka z wieczkiem, które są jedynym narzędziem potrzebnym do SZEJKowania.
SZEJKowanie to nie tylko platforma komunikacji, w ramach której prowadzone są wielokanałowe działania, to również autorska i innowacyjna metoda przypisana i jednoznacznie kojarzona z marką Atlas.
Przed startem kampanii „#teamSZEJKujemy” w social mediach pojawił się teaser, który miał budować napięcie. W tym czasie powstała oficjalna grupa Atlas na Facebook – Atlas-zŁAPmy się!, liczy kilka tys. członków.
Celem grupy „Atlas-zŁAPmy się” jest budowanie społeczności #teamSZEJKujemy, która nie tylko polubiła nową metodę mieszania, ale stworzyła z niej pretekst do dobrej zabawy.
Wykorzystywany w kampanii spot nakręcono w EC1 w Łodzi w Hali Maszyn.
- Na potrzeby kampanii oraz filmu promocyjnego stworzyliśmy rapowany utwór muzyczny. W tej chwili jest on dostępny we wszystkich kanałach social mediowych, które umożliwiają kręcenie własnych filmów i ich publikowanie. Taki był nasz pomysł na User Generated Content, a więc aktywne zaangażowanie użytkowników w SZEJKowanie, w dobie tak modnego formatu jakim stało się wideo. Jesteśmy bardzo dumni z Fachowców, którzy nagrywają filmy i publikują je w social mediach. Dzięki zaangażowaniu wielu kampania ma już charakter wiralowy i cieszy się pozytywnym odbiorem w sieci. – tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
Kampania w zdecydowanej mierze prowadzona jest w social mediach. Grupa „Atlas-zŁAPmy się” stała się główną platformą komunikacji, gdzie obecnie #teamSZEJKujemy liczy już blisko 8 tys. członków. Marka Atlas regularnie organizuje konkursy i zachęca fachowców do SZEJKowania. Do wygrania są m.in. telefony, głośniki czy zegarki. W puli nagród znajduje się również dedykowana kolekcja ubrań – czapki, t-shirty oraz bluzy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "SZEJKowanie" reklamuje fugi Atlas