Tomasz Dębowski szefem marketingu Frisco.pl
Tomasz Dębowski został dyrektorem marketingu sklepu internetowego Frisco.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale marketingu Grupy Żywiec.
W Grupie Żywiec Tomasz Dębowski najpierw był senior brand managerem marki piwa Tatra, potem senior brand managerem marki Heineken a ostatnio jako senior group brand manager odpowiadał za marki Heineken, Paulaner i Affligem.
Do Grupy Żywiec przeszedł z Nestle Polska, gdzie pracował ponad pięć lat na różnych stanowiskach w dziale marketingu.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Dębowski szefem marketingu Frisco.pl