Twożywo, Dentsu X, Aplan Media w przetargu reklamowym Banku Gospodarstwa Krajowego
Pięć agencji złożyło oferty w przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na obsługę reklamową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. agencja Twożywo, Dentsu X i Aplan Media.

Przetarg BGK dotyczy wyboru agencji reklamowej do obsługi działań promocyjno-reklamowych banku. Trwa od początku listopada br., a wybrana w nim agencja będzie pracować dla instytucji przez rok. Bank dopuszcza możliwość przedłużenia współpracy o kolejne trzy lata.
Oferty w postępowaniu złożyły agencje: Twożywo, Dentsu X, Art Group, Hackett Hamilton i Aplan Media.
Budżet, jaki na obsługę reklamową planuje przeznaczyć bank wynosi łącznie 14,76 mln zł. Z tego 3,69 mln zł dotyczy budżetu przy współpracy przez rok, a 11,07 mln zł - przez kolejne trzy lata.
Do zadań wybranej agencji będzie należało przygotowanie i realizacja strategii współpracy reklamowej z influencerami. Agencja zajmie się także tworzeniem strategii i kampanii produktowych, programowych i wizerunkowych, współpracą z domem mediowym obsługującym BGK, tworzeniem reklam ATL i digital oraz innymi działaniami promocyjnymi (projektowanie, tworzenie i opracowywanie projektów materiałów reklamowych i promocyjnych BTL, tworzenie projektów graficznych tych materiałów, opracowanie plakatów, broszur itp.).
To już kolejny przetarg na agencję reklamową ogłaszany przez BGK. W maju Bank Gospodarstwa Krajowego w przetargu na kompleksową obsługę reklamową wybrał Red8 Advertising. Agencja .bringMore wniosła jednak odwołanie od rozstrzygnięcia, wskazując na konflikt interesów członków komisji przetargowej, którzy wcześniej z agencją Red8 współpracowali w strukturze Orlenu.
Przetarg reklamowy ze stycznia 2020 roku został zawieszony z powodu pandemii koronawirusa.
BGK rozpoczął kilka dni temu przetarg na obsługę mediową. Budżet to 20 mln zł netto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Twożywo, Dentsu X, Aplan Media w przetargu reklamowym Banku Gospodarstwa Krajowego