Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu
Keith Weed, chief marketing officer Unilevera w maju tego roku przechodzi na emeryturę. Koncern rozważa, czy jego stanowisko utrzymać dalej, czy też zlikwidować.
Szef marketingu jednego z największych reklamodawców na świecie odejdzie na emeryturę w maju tego roku, co ogłoszono pod koniec roku 2018. Keith Weed jest CMO Unilevera od 2010 roku. W koncernie pracuje od 1983 roku. Pełnił wiele kierowniczych stanowisk w strukturze firmy, był m. in. szefem kategorii pielęgnacji włosów i jamy ustnej.
Jak informuje The Drum, w Unileverze trwają rozmowy na temat dalszego utrzymywania stanowiska globalnego szefa marketingu całej firmy. Zamiast powoływać kolejnego CMO, dział marketingu miałby zostać poddany restrukturyzacji.
Unilever doniesień mediów nie komentuje.
W portfolio międzynarodowego koncernu jest ponad 400 marek, z czego najbardziej znane to Axe, Dove, Lipton, Cif, Domestos, Knorr, Rexona, Timotei, Ben &Jerry's czy Magnum.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Unilever rozważa likwidację stanowiska szefa marketingu