VML globalną agencją Generali
Należąca do WPP agencja VML wygrała przetarg i została globalną agencją strategiczno-kreatywną firmy ubezpieczeniowej Generali.
Wybór VML jest efektem konkurencyjnego procesu przetargowego, którego szczegółów firmy nie ujawnia.
VML będzie obsługiwać Generali z centralnym zespołem z biur w Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Szersza sieć WPP, która stanowiła instrumentalną część procesu przetargowego, zostanie wykorzystana ze względu na swoje rozległe zasoby, w tym WPP Open i wiedzę specjalistyczną na temat rynku lokalnego, aby zapewnić bezproblemową obsługę Generali na całym świecie. Partnerami WPP są Hogarth i AKQA.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
VML natychmiast rozpoczyna obslugę ubezpieczyciela i w pierwszej kolejności zajmie się opracowaniem globalnej kampanii, której start planowany jest na drugi kwartał 2025 r.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z WPP, aby pomóc Generali w rozpoczęciu nowego rozdziału. Od samego początku ich podejście opierało się na ludzkich spostrzeżeniach i odważnym, strategicznym myśleniu. Przedstawili pomysły, które były nie tylko proste i potężne, ale miały potencjał, aby kreatywnie przełamać nowe bariery i znaleźć globalny oddźwięk. To właśnie ta wizja naprawdę ich wyróżnia i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym, co będzie dalej — powiedziała Isabelle Conner, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta w Generali.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: VML globalną agencją Generali