VML globalną agencją Generali
Należąca do WPP agencja VML wygrała przetarg i została globalną agencją strategiczno-kreatywną firmy ubezpieczeniowej Generali.

Wybór VML jest efektem konkurencyjnego procesu przetargowego, którego szczegółów firmy nie ujawnia.
VML będzie obsługiwać Generali z centralnym zespołem z biur w Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Szersza sieć WPP, która stanowiła instrumentalną część procesu przetargowego, zostanie wykorzystana ze względu na swoje rozległe zasoby, w tym WPP Open i wiedzę specjalistyczną na temat rynku lokalnego, aby zapewnić bezproblemową obsługę Generali na całym świecie. Partnerami WPP są Hogarth i AKQA.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
VML natychmiast rozpoczyna obslugę ubezpieczyciela i w pierwszej kolejności zajmie się opracowaniem globalnej kampanii, której start planowany jest na drugi kwartał 2025 r.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z WPP, aby pomóc Generali w rozpoczęciu nowego rozdziału. Od samego początku ich podejście opierało się na ludzkich spostrzeżeniach i odważnym, strategicznym myśleniu. Przedstawili pomysły, które były nie tylko proste i potężne, ale miały potencjał, aby kreatywnie przełamać nowe bariery i znaleźć globalny oddźwięk. To właśnie ta wizja naprawdę ich wyróżnia i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym, co będzie dalej — powiedziała Isabelle Conner, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta w Generali.
Dołącz do dyskusji: VML globalną agencją Generali