We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
We Are Social będzie odpowiadać za dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą".
Trzyletni kontrakt będzie prowadzony przez agencję We Are Social London z Socialize, przejętym przez We Are Social w 2018 r., obsługującym Bliski Wschód.
We Are Social będzie współpracować ze Starbucks, aby stworzyć rewolucyjne podejście do ich strategii marketingowej w regionie EMEA poprzez nową, skierowaną do społeczności, hiperlokalną i odpowiednią kulturowo strategię kreatywną, nieproporcjonalnie budującą wartość marki i stymulującą wzrost wśród odbiorców z pokolenia Z i pokolenia milenialsów.
Proces prezentacji agencji rozpoczął się w lipcu br. Rozstrzygnięcie przetargu oznacza zakończenie pięcioletniej współpracy marki z agencją Iris.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
"Starbucks wybrała wyznacza We Are Social" - wybrała czy wyznacza?
dostarczanie strategii społecznościowych i kampanii marek, wraz z "unikalnym podejściem do pozostawania w kontakcie z kulturą" - dostarczanie kampanii jakich marek?
nieproporcjonalnie budującą wartość marki - ?!