SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualne Media z drugą edycją konferencji „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Zapisy ruszyły!

Już w czwartek 12 czerwca w warszawskiej Kinotece odbędzie się druga edycja bezpłatnej konferencji portalu Wirtualne Media „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenie!

fot. Wirtualnemedia.pl fot. Wirtualnemedia.pl

Po sukcesie pierwszej edycji „Technologicznej rewolucji w mediach”, w tym roku ponownie zapraszamy Państwa na całodniowe spotkanie, podczas którego porozmawiamy o kluczowych wyzwaniach w obszarach streamingu, marketingu, reklamy i digitalu. Poruszymy ważne dla całego rynku tematy, podyskutujemy o najważniejszych szansach i zagrożeniach, poszukamy odpowiedzi na nurtujące nas na co dzień pytania.

W kuluarach wymienimy się doświadczeniami w luźniejszej atmosferze. Będzie to również wyjątkowa okazja do spotkania i rozmowy z dziennikarkami i dziennikarzami Wirtualnych Mediów. Chętnie porozmawiamy o wszystkim, co nurtuje na co dzień nasze Czytelniczki i naszych Czytelników.

Zobacz, jak wygląda „Technologiczna rewolucja w mediach” – ruszyły zapisy!

Druga edycja „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach” odbędzie się 12 czerwca (czwartek) w Kinotece (Pałac Kultury i Nauki, plac Defilad 1, Warszawa). Rejestracja od godziny 9:00, zakończenie o 14:00.

Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązują zapisy – LINK DO REJESTRACJI

Tematy konferencji

  • Wideo w czasach streamingowej rewolucji 
  • Dezinformacja 
  • Jak złapać uwagę użytkownika reklamą wideo 
  • Influencer marketing na zakręcie 
  • Programmatic. Gdzie jesteśmy i co jest dziś „hot” 
  • Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo?

Przyjdź na spotkanie, jeśli jesteś:

  • Dziennikarzem 
  • Wydawcą 
  • Influencerem 
    Lub:  
  • Pracujesz w agencji mediowej, reklamowej, PR 
  • Interesujesz się mediami, reklamą, marketingiem i chcesz zdobyć nową wiedzę i inspiracje

Szczegółową agendę i listę prelegentów podamy wkrótce!

Liczba miejsc jest ograniczona, udział potwierdzamy uczestnikom drogą emailową. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania puli miejsc.

Partnerami „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach” są: AdQuery, Lifetube.  

Tak wyglądała pierwsza edycja

Dołącz do dyskusji: Wirtualne Media z drugą edycją konferencji „BRAND NEW(S) Technologiczna rewolucja w mediach”. Zapisy ruszyły!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl