Włocławek promowany nową kampanią i konkursem konsumenckim
Wystartowała nowa kampania ketchupów Włocławek (Grupa Maspex), w której marka podkreśla ich oryginalną recepturę i niezmienny smak od lat, a konsumentów zachęca do podzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z tymi produktami.
Marka Włocławek w rozpoczętej właśnie kampanii chce przypomnieć swoją historięhistorię – jednak nie taką z encyklopedii, a prawdziwą, tworzoną ze wspomnień fanów tych produktów. Ma służyć temu specjalny konkurs.
W nowym konkursie ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego niezmiennego smaku i oryginalnej receptury. 5 najciekawszych wspomnień zostanie nagrodzonych limitowaną edycją boxów z ketchupami Włocławek, unikatowymi puloverkami zaprojektowanymi przez influencera i twórcę Włodiego4444 oraz nagrodami pieniężnymi o wartości 1000 zł.
Jak podkreśla producent, dobór postaci Włodiego4444 jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach. Swoje ulubione opowieści konsumenci mogą przesyłać poprzez dedykowany link.
Oprócz konkursu, w ramach ogólnej kampanii Włocławek przygotował jeszcze więcej działań. Zaplanowano kampanie OOH na Kujawach i w centralnej Polsce oraz spoty video na Facebooku i Instagramie podkreślające komunikat „oryginalna receptura niezmienna od lat”.
Marka podjęła również współprace z influencerami na Instagramie i Tik Toku, którzy będą nagrywać unboxingi konkursowych nagród i opowiadać o swoich wspomnieniach z ketchupem Włocławek.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Agencja Feeders i DDOB.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Włocławek promowany nową kampanią i konkursem konsumenckim