„Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak
McDonald's Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach". Celem akcji jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk.
Kampania obejmuje platformy społecznościowe TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.
Koncepcja opiera się na 30-sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór przygotował raper Mateusz Holak.
Akcja wystartowała najpierw na TikTioku z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.
- Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora - komentuje Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Za kampanię odpowiada agencja DDB Warszawa, GetHero oraz dom mediowy OMD.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak