ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał w przetargu na planowanie i zakup mediów dla koncernu SABMiller, w wyniku czego w Polsce będzie zajmował się obsługą mediową Kompanii Piwowarskiej.

Przetarg w Polsce zakończono nieco wcześniej niż postępowanie dotyczące pozostałych rynków europejskich. Tutaj do obsługi wybrano ZenithOptimedia Group. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów online i offline dla wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej.
MEC utrzymał natomiast obsługę budżetu mediowego koncernu SABMiller na pozostałych rynkach europejskich - zajmuje się tym od 2012 roku.
Kompania Piwowarska należy do grona największych reklamodawców wśród producentów piwa na polskim rynku. W ub.r., w okresie od stycznia do października, była drugą pod względem wydatków reklamowych firmą w branży piwnej (po Grupie Żywiec). Na reklamy w mediach tradycyjnych wydała 172,9 mln zł, o 30,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych cennikowych Kantar Media).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej