Związkowa Alternatywa przeprowadzi jednak kampanię o trudnej sytuacji w lotnictwie
Z początkiem października ma ruszyć billboardowa kampania związku zawodowego Związkowa Alternatywa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Jak przekazał nam Piotr Szumlewicz, dziennikarz i przewodniczący Związkowej Alternatywy, od października w przestrzeni miejskiej w Warszawie pojawią się dwa billboardy z napisem "Dramat w lotnictwie. Zwolnienia dla pracowników, miliony dla zarządzających" i grafiką zwierząt - świń i kur, nawiązując tym samym do popularnego dzieła George'a Orwella "Folwark zwierzęcy".
Z propozycją publikacji billboardów zgłosiło się kilka firm (ArMedia, Citiboard Media, Solar Media, Metromedia, Schulz Media, Vissual Effect) oraz też jedna osoba prywatna z Katowic.
W najbliższych miesiącach zawodowego Związkowa Alternatywa chce na billboardach poruszać między innymi tematykę patologii w transporcie lotniczym. Na przełomie października i listopada związek chce wykupić kilkadziesiąt billboardów, prowadzi już w tym celu zbiórkę w internecie.
Firmy zewnętrzne nie chciały billboardu Związkowej Alternatywy
Przypomnijmy, że emisji billboardów odmówiły firmy Ströer, AMS i Clear Channel. Argumentowały to potencjalnymi "wątpliwościami prawnymi" oraz "możliwym naruszeniem dobrych obyczajów i dóbr osobistych osób trzecich".
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stroeer-ams-clear-channel-odmowa-emisji-billboard-zwiazkowa-alternatywa-sytuacja-w-lotnictwie-cenzura
- Jesteśmy zbulwersowani stanowiskami firm reklamowych. Uważamy to za przejaw dyskryminacji, rozważamy też podjęcie kroków prawnych w tej sprawie. Niedawno widzieliśmy na ulicach kampanie billboardowe środowisk pro-life i nie widzieliśmy sprzeciwu podmiotów wynajmujących przestrzeń reklamową. Naszym zdaniem w tej sprawie chodzi o ochronę interesów spółek lotniczych i ich prezesów związanych z partią rządzącą - skomentował to dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Szumlewicz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Związkowa Alternatywa przeprowadzi jednak kampanię o trudnej sytuacji w lotnictwie