Życie na Południu w kampanii wina Frontera
Grupa Walk wygrała przetarg na obsługę marki chilijskiego wina Frontera (z portfolio CEDC). W ramach współpracy agencja przygotowała koncepcję komunikacji pod hasłem „Frontera - na Południu” i jest odpowiedzialna za jej realizację.
Nowa komunikacja marki Frontera podkreśla jej południowy charakter i nawiązuje do cech charakterystycznych dla tego regionu - słonecznego klimatu, częstych spotkań ze znajomymi i stylu życia bardziej „na luzie”. Motorem kampanii są hasła, które zaczynając się od stwierdzenia „na Południu” w dalszej części nawiązują do różnych aspektów południowego stylu życia. Żeby jeszcze mocniej podkreślić format „na Południu” butelka Frontery jest przedstawiona szyjką w dół, wskazując jednocześnie Południe.

Działania reklamowe pod hasłem „Frontera - na Południu” rozpoczęły się 20 września. Promowane są w nich obecne już wcześniej na rynku warianty wina oraz dwa nowe słodkie wina: Sweet Red i Cabernet Blush.
Akcja jest prowadzona w sklepach oraz w mediach społecznościowych.

Grupa Walk odpowiada za stworzenie koncepcji strategiczno-kreatywnej akcji oraz realizację działań w jej ramach. Walk Promotion zajęło się przygotowaniem materiałów POS do sklepów w całej Polsce. Z kolei Walk Social Media odpowiada za roczną obsługę mediów społecznościowych marki (Facebook i Instagram), w tym prowadzenie aktywacji konsumenckich oraz współpracę z influencerami.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Życie na Południu w kampanii wina Frontera