1,18 mln zł wyda KPRM na ogłoszenia w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” i „Naszym Dzienniku”
Przez najbliższych 18 miesięcy ogłoszenia, nekrologi i kondolencje Kancelarii Prezesa Rady Ministrów będą publikowane w trzech dziennikach: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Polska Codziennie” i „Nasz Dziennik” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. KPRM wyda na to blisko 1,18 mln zł.
KPRM będzie publikować przez najbliższe półtora roku ogłoszenia, nekrologi i kondolencje na łamach trzech dzienników: „Rzeczpospolitej”, „Gazety Polskiej Codziennie” oraz „Naszego Dziennika”.
W sumie wyda na to 1 177 716,41 zł. Najwięcej przeznaczy na publikacje w „Rzeczpospolitej” - 766 250,05 zł. W „Naszym Dzienniku” wyda na to 278 034,12 zł, a w „Gazecie Polskiej Codziennie” - 133 432,24 zł.
W „Rzeczpospolitej” ogłoszenia dla KPRM będzie kupować dom mediowy Media Group, w dwóch pozostałych dziennikach - publikacje będą rozliczane bezpośrednio z wydawcami, czyli wydającą „Nasz Dziennik” spółką Spes oraz z firmą Forum wydającą „Gazetę Polską Codziennie”.
Z naszych ustaleń wynika, że jeszcze w 2017 roku ogłoszenia KPRM publikowane były tylko w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Polskiej Codziennie”. Informacji dotyczących tych publikacji w br. nie udało nam się ustalić.
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii
W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 243 466 egz., czyli o 7,82 proc. mniej niż w pierwszych trzech kwartałach poprzedniego roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął „Super Express” (ZPR Media) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 118 075 egz. Jego wynik jednak zmniejszył się o 9,08 proc.
Ostatnią lokatę podium zajęła „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 16,84 proc. do 93 846 egz.
Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają „Rzeczpospolita” (Gremi Media; 45 231 egz.; w dół o 8,13 proc.) oraz „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes; 38 023 egz.; - 7,01 proc.).
Sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie” wyniosła 15,5 tys. egz. - „Nasz Dziennik” nie ujawnia swoich danych sprzedażowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,18 mln zł wyda KPRM na ogłoszenia w „Rzeczpospolitej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” i „Naszym Dzienniku”
odpowiedź tępowego pisowska w stylu a u nas biją murzynów.
Tępy ciulu - GW czy ją się lubi czy nie - miała sprzedaż w swoim czasie najwyższą w Polsce a i teraz ma 100 tys.
a pisowskie brukowce mają na poziomie max 15 tys. egz. i czyta je biedota i starsi ludzie.