Agencja Przestrzeń wygrała przetarg IKEA
W ramach wygranego przetargu agencja reklamowa Przestrzeń realizuje świąteczną kampanię IKEA.
Kampania ruszyła w tym tygodniu pod hasłem "Święta wśród ludzi, nie wśród mebli". Kampania wspiera zachęca do wsparcia Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które prowadzą zbiórki żywności.
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała wideo w trzech formatach (o długościach 30, 15, 6 sekund), kreacje display, landing page i treści w social media.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Przestrzeń wygrała przetarg IKEA