Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE
Anna Dzierzędzka objęła stanowisko media & connections planning director w regionie CE (Europy Środkowej, krajach bałkańskich oraz Niemczech, Austrii i Szwajcarii) w koncernie PepsiCo.
Dzierzędzka będzie za kompleksowy proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji. Odpowiedzialna będzie za efektywność kampanii oraz wszystkich mediów i narzędzi komunikacji stosowanych przez PepsiCo.
Dodatkowo będzie nadzorować procesy rozwoju i testowania najnowszych metod dotarcia do konsumentów, aby w efekcie uzyskać poprawę kompetencji w obszarze komunikacji mediowej w całej organizacji.
Anna Dzierzędzka odpowiedzialna będzie za budowę partnerskich relacji z agencjami mediowymi w całym regionie oraz innymi partnerami z branży mediów, planowanie i efektywne wykorzystywanie przyznawanych budżetów, a także za dobór kanałów komunikacji, negocjacje warunków współpracy oraz monitorowanie realizacji zawartych porozumień.
- Praca w PepsiCo będzie dla mnie znakomitą okazją do wykorzystania wieloletniego doświadczenia pracy w agencji po stronie marketera. Szczególnie takiego, który ma ambitną wizję. PepsiCo już od pewnego czasu podejmuje działania na rzecz podnoszenia jakości kompetencji mediowych wewnątrz organizacji, w związku z czym bardzo się cieszę, że będę częścią tego innowacyjnego procesu - komentuje Dzierzędzka.
Wcześniej w Gemius
Przed przejściem do PepsiCo Dzierzędzka przez kilka miesięcy pracowała w firmie badawczej Gemius. Tam odpowiadała za rozwój biznesu w Polsce, Francji, Rosji i Niemczech. Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję chief growth officera w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One).
Anna Dzierzędzka przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, z czego dziewięć była członkiem zarządu firmy, a przez cztery lata jako partner zarządzający odpowiadała za implementację innowacyjnych rozwiązań dla kluczowych klientów. Przez cały okres pracy w MediaComie odpowiadała za obsługę Procter&Gamble - najpierw jako planner, a w ostatnich latach jako szefowa 70-osobowego zespołu realizującego projekty dla tego koncernu w 9 krajach Europy Środkowej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE