Click Community po 10 latach przeszła rebranding
Po 10 latach agencja marketingu społecznościowego Click Community zmieniła identyfikację wizualną.
W ramach rebrandingu zmienione zostało logo, kolorystyka, strona internetowa Clickcommunity.pl i oprawa wizualna. Nowe logo nawiązuje do nowego produktu, który agencja wprowadza na rynek (content machine - zautomatyzowany proces tworzenia contentu online).

Na górze nowe logo Click Community, na dole poprzednia wersja
Agencja ma także nowe hasło “poznaj i daj się poznać”.
- Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów. To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni - mówi Paulina Wiesiołek, managing director Click Community.
Identyfikację agencja przygotowała we własnym zakresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Click Community po 10 latach przeszła rebranding
Nareszcie! Logo odzwierciedla Comedy Central jaki panuje w tej firmie.