Coca-Cola z noworocznymi postanowieniami zamiast logo
Koncern Coca-Cola w Irlandii zastąpił swoje logo na wszystkich opakowaniach napoju noworocznymi postanowieniami, które mają podnosić na duchu jej konsumentów.
Puszki Coca-Coli, Coca-Cola Zero i Diet Coke zawierają 25 limitowanych edycji lekkich i inspirujących postanowień.Firma chce w ten sposób zachęcić naród do "otwarcia się na lepsze" w 2021 roku.
Zmiany dotyczą następujących opakowań: puszki 330 ml, butelki PET 500 ml, butelki 1,5 i 2 l oraz wszystkie opakowania zbiorcze, w tym 4, 6, 8, 10, 12, 20 i 24.
Po raz pierwszy konsumenci mogą również zaprojektować własną puszkę coli ze spersonalizowaną treścią - jest to możliwe na stronie coke.ie/opentobetter i kosztuje 3,5 euro.

- Pomimo wyzwań, z którymi wszyscy się zmierzyliśmy, nowa kampania "Open to Better" koncentruje się na budzeniu nadziei i optymizmu w 2021 roku - mówi Karen O'Shea, marketing manager Coca-Cola. - Poprzez pozytywne przesłanie zastępujące kultowe logo i przekazanie puszek Coca-Coli konsumentom w celu personalizacji ich własnymi zobowiązaniami w ramach #OpenToBetter, mamy nadzieję, że w niewielkim stopniu pomożemy ludziom poczuć się pozytywnie i wniesiemy trochę radości w nasze codzienne życie - dodaje.
Firma chce zainspirować ludzi do szukania nadziei i optymizmu w tym roku, dlatego każdą puszkę zamienia w okazję do przyznania się do tego, co możemy poprawić, sięgnięcia po pomoc lub zaangażowania się w trwałe zmiany.
Przykładowe postanowienia, które umieszczono na napojach są takie: „Obiecuję, że będę słuchać więcej Ciebie”, „Nigdy więcej nie obejrzę naszego serialu bez Ciebie” oraz „Nie jestem najlepszy w gotowaniu, ale spróbuję”.
Kampania prowadzona się na nośnikach reklamy zewnętrznej, w sklepach oraz na Facebooku, Instagramie i Snapchacie
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z noworocznymi postanowieniami zamiast logo