Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu
Coca-Cola dzięki współpracy z marką Diesel wprowadzi na rynek tzw. kolekcję kapsułową, która powstała z materiałów pochodzących z recyklingu. Będą sprzedawane online.
Dzięki współpracy obu marek powstała tzw. (Re) Collection. Wchodzący w jej skład asortyment, który trafi do sklepów tej jesieni, został wykonany z materiałów takich jak recyklingowany PET z plastikowych butelek i recyklingowana bawełna. Firmy podkreślają, że powstała „nowoczesna interpretacja estetycznej odzieży codziennej marki Diesel w połączeniu z ikonicznością Coca-Coli”.
Współpraca obu marek ma na celu zwiększenie świadomości na temat wartości recyklingu wszystkich elementów wykonanych z przetworzonych włókien PET.
Aby pokazać wartość recyklingu, ubrania z (Re) Collection sprzedawane będą wyłącznie przez internet.
Współpraca Coca-Coli i Diesla obejmuje cały świat, światowa prezentacja ich wspólnej kolekcji odbyła się w renomowanym domu towarowym Galeries Lafayette w Paryżu podczas odbywającego się w ubiegłym tygodniu Paris Fashion Week. Po wydarzeniu inauguracyjnym w Paryżu odbył się szereg wydarzeń towarzyszących na całym świecie, w tym między innymi w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Tokio, Szanghaju, Pekinie, Amsterdamie, Nowym Jorku.
.jpg)
(Re) Collection to m.in. jeansowa kurtka robocza unisex z czerwonymi przeszyciami, ozdobiona kultowym logo Coca-Coli , którą można połączyć z jeansowymi spodniami roboczymi lub spodniami damskimi, czarny dres z dżerseju, bluzy z kapturem, bluzy i t-shirty dostępne w różnych kolorach, w tym czarny, niebieski, szary melanż i biel, a także czapka beanie w czerni i bieli.
W kolekcji znajdują się również męskie figi pływackie w klasycznej czerni ze sznurkiem w pasie oraz damski strój kąpielowy z wycięciami na plecach w czarno-białych opcjach, oba z logo Diesel x Coca-Cola .
- (Re) Collection nie tylko podnosi świadomość znaczenia recyklingu w bardzo przystępny sposób, prezentując piękne ubrania stworzone z materiałów pochodzących z recyklingu. To także kolekcja, która celebruje indywidualność - mówi Michelle Moorehead, vice president of global licensing&retail w Coca-Cola Company.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wspólnie z marką Diesel tworzą kolekcję z materiałów z recyklingu