Cztery dni w konkursie na obsługę mediową kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju
Cztery robocze dni mają domy mediowe na przygotowanie oferty w odpowiedzi na ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju konkurs na zaplanowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji i radiu do kampanii społecznej.
Kampania ta ma przestrzegać przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu. Zaplanowano ją na okres od 15 października do 6 grudnia br. W jej ramach w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych emitowany będzie 60-sekundowy spot promujący pozytywne wzorce postaw i zachowań w przypadku zauważenia osoby, która ma zamiar, bądź prowadzi pojazd po spożyciu alkoholu, utrzymanego w lekkiej konwencji.
Kampania ma przyczynić się do podniesienia świadomości polskiego społeczeństwa na temat bezpiecznych zachowań w ruchu drogowym, zmniejszenia liczby wypadków drogowych oraz w konsekwencji - zmniejszenia kosztów zdarzeń drogowych ponoszonych przez społeczeństwo.
Resort infrastruktury konkurs na obsługę mediową kampanii ogłosił w miniony piątek, 18 września br. w godzinach popołudniowych. Zainteresowanym firmom dał czas na przygotowanie ofert do czwartku, 24 września br. do godz. 14. Odliczając dwa dni weekendowe, zainteresowani mają cztery robocze dni na przygotowanie ofert.
A wymagania Ministerstwa są dość szczegółowe. Spot telewizyjny musi zostać pokazany w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN oraz w stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej; minimum 60 proc. GRP dla całej kampanii telewizyjnej powinno zostać zrealizowane w prime time, a czas antenowy w czterech wskazanych telewizjach ogólnopolskich ma być wykupiony w blokach reklamowych około pasm informacyjnych o najwyższej oglądalności; ponadto wybrana firma ma zapewnić intensywną emisję spotu podczas Światowego Dnia Pamięci o Ofiarach Wypadków Drogowych, czyli 15 listopada br.; musi też zapewnić, aby reklamy emitowane w ramach tej kampanii w danym bloku nie sąsiadowały z innymi reklamami dotyczącymi bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Z kolei spot radiowy ma zostać wyemitowany w rozgłośniach dopasowanych do grupy docelowej (18-59 lat), a 60 proc. GRP dla całej kampanii radiowej powinno zostać zrealizowane w prime time; udział tego pasma dla stacji o najwyższych wskaźnikach słuchalności powinien wynieść 60 proc. całej kampanii itp.
Budżet mediowy kampanii wynosi 9,75 mln zł brutto, z czego 75 proc. przeznaczone jest na działania w telewizji, pozostałe 25 proc.- w radiu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cztery dni w konkursie na obsługę mediową kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju