„Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)
Ruszyła kampania Fundacji Viva! przeciwko znęcaniu się nad kurami przemysłowo hodowanymi dla jajek. Akcję, w której występuje Michał Piróg, przygotowały firmy IQ Marketing i World Video.
W kampanii Fundacji Viva! pod hasłem „Czujesz dumę!” Michał Piróg odwołuje się do dumy narodowej i tolerancji Polaków, żeby pokazać, jakie cierpienia znoszą kury z chowu przemysłowego oraz jakie jest pochodzenie większości jajek, które kupujemy. Akcja informuje, że nasz kraj jako jedyny członek Unii Europejskiej przesuwa termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją kury nioski.
Celem akcji jest zachęcenie Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów konsumenckich i nie kupowali jajek z symbolem „3” na opakowaniach.
W ramach kampanii spot z Pirógiem został już umieszczony w internecie, a będzie też emitowany w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Ponadto akcja obejmie prasę oraz media społecznościowe. Koncepcję i kreację kampanii przygotował zespół Big Idea, działu ATL agencji IQ Marketing, spot wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, a jego produkcją zajął się dom produkcyjny World Video.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Czujesz dumę?” - Michał Piróg i Viva! przeciwko przemysłowej hodowli kur (wideo)