Diageo szuka agencji do obsługi internetowej w Europie
Koncern alkoholowy Diageo, do którego należą m.in. takie marki jak Smirnoff i Baileys wybiera agencję interaktywną do obsługi w całej Europie.
Zwycięska agencja zajmie się m.in. strategię e-commerce dla marketera. Marco Preda, dyrektor działu e-commerce w Diageo Europe potwierdził, że firma jest w trakcie przetargu na wybór agencji interaktywnej, która ma wspierać marketera w usprawnieniu i dostosowaniu treści internetowych oraz kanałów e-commerce do polepszenia kontaktu z konsumentami.
Przypomnijmy, że w maju Diageo rozpoczął procedury przetargowe związane z wyborem agencji reklamowej po tym, jak zakończył 15-letnią współpracę z BBH.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Diageo szuka agencji do obsługi internetowej w Europie