„Dodaj do ulubionych” Śmietanki Łaciate
W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali przepisów z Łaciatą w roli głównej.

Działania w ramach kampanii „Dodaj do ulubionych” potrwają do końca roku. Śmietanka promowana będzie w spotach telewizyjnych największych stacji ogólnopolskich, na nośnikach zewnętrznych, za pomocą działań displayowych oraz cyfrowych w szerokim zakresie.
Śmietanka Łaciata z kampanią do końca roku
Wśród zaplanowanych aktywności jest również współpraca ze znanymi influencerami i blogerami kulinarnymi, którzy proponować będą nowe przepisy na dania z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej.
W maju wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami dla konsumentów. Informacje o jego szczegółach pojawią się niebawem w mediach, a także na opakowaniach śmietanek. Całość działań zakończy się w grudniu 2021 roku.
Obsługą reklamową marki Łaciate zajmują się Leo Burnett i dom mediowy Wavemaker.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Dodaj do ulubionych” Śmietanki Łaciate