Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy komunikacyjne Expandera
Marka Expander rusza z nową odsłoną platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka" z postaciami.
Alan i Jaśmina to bohaterowie kolejnej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”, stworzonej przez agencję Artegence. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.
Historia Alana i Jaśminy, którzy dzięki Expanderowi spełnili swoje trzy życzenia, to kontynuacja kampanii „Kredyty to nasza bajka”, z którą wystartowano w 2020 roku. Kierowana jest do młodych ludzi, którym udało się zrealizować marzenie o własnym mieszkaniu. Koncept platformy opiera się na inspiracji bajkami.
Artegence po raz kolejny była odpowiedzialna za strategię, platformową ideę kreatywną oraz produkcję assetów kampanijnych. Realizacją spotu zajęła się Papaya Films., media zaplanował i wykupił Spark Foundry Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy komunikacyjne Expandera