George Clooney w nowej kampanii kawy Nespresso
George Clooney przedłużył współpracę z marką Nespresso do końca2009 r. Aktor zagra główną rolę w nowym, trwającym 2 minuty filmieGeorge Who? zrealizowanym dla tej firmy.
Nowy film reklamowy będzie miał swoją telewizyjną premierę najesieni w wybranych krajach Europy. Kampania w prasie drukowanej, wktórej wykorzystano zdjęcia wykonane przez fotografa MichelaComte, także ruszy jesienią.
- Mimo, że kampania w telewizji i prasie drukowanej nie obejmienaszego kraju, polscy członkowie Klubu Nespresso, podobnie jak mato miejsce na całym świecie, będą mieli dostęp do wybranychmateriałów w sieci zanim zostaną one pokazane szerokiejpubliczności - wyjaśnił Paweł Kwiatkowski, dyrektor generalnyOddziału Nespresso w Polsce.
Fragmenty filmu będzie można zobaczyć w Internecie na stronienespresso.com.
- Praca z Georgem Clooneyem przynosi dreszczyk emocji -powiedział Olivier Quillet, Dyrektor Międzynarodowy ds. Marketingu,Nestlé Nespresso SA. -Jego charyzma jest zaraźliwa. W grupachfokusowych oraz w czasie testów, zebraliśmy bardzo pozytywnereakcje na naszą nową kampanię. Nie mogę doczekać się jej startu,kiedy będziemy mogli pokazać ją milionom członków Klubu Nespressona całym świecie.
Zdjęcia do filmu realizowano przez 4 dni w Mediolanie. Przykonstruowaniu Butiku Nespresso specjalnie na potrzeby tego filmu,zaangażowano ekipę liczącą 60 osób i wykorzystano 5 500 kapsułekkaw Nespresso Grands Crus.
Nowa kampania została przygotowana dla Nespresso przez oddziałMcCann WorldGroup w Paryżu. Film wyreżyserował kolejny zdobywcaOskara - Bennett Miller, pięciokrotnie nominowany do tej nagrody,m. in. w kategorii Najlepszy Film i Najlepszy Reżyser za obraz"Truman Capote". W roli operatora towarzyszył mu Rodrigo Prieto,autor zdjęć do filmu "Brokeback Mountain", za które otrzymałnominację do Oskara w kategorii Najlepsze Zdjęcia.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: George Clooney w nowej kampanii kawy Nespresso