Green Parrot odpowiada za komunikację w social media Elektrowni Powiśle
Deweloper White Star Real Estate powierzył agencji Green Parrot prowadzenie kompleksowej komunikacji social media inwestycji Elektrownia Powiśle.

W ramach obsługi agencja zajmuje się przygotowywaniem kreacji oraz contentu na trzech kanałach: Facebook, Instagram oraz LinkedIn.
Green Parrot odpowiedzialna jest także za moderację oraz organizację konkursów na fan page’u.
Za projekt odpowiada Arkadiusz Walas, Grzegorz Górecki oraz Beata Grzybek-Zielińska.
Klient został pozyskany w drodze przetargu.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Green Parrot odpowiada za komunikację w social media Elektrowni Powiśle