Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu Nestle Polska - sosu sojowego Maggi. Start kampanii zaplanowano na połowę lutego.

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową, po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy Maggi dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Jej start zaplanowano na połowę lutego br.
Przyprawy Maggi, w tradycyjnej dotychczas dostępnej formule były ostatnio reklamowane w ub.r. hasłem „Daj się zaskoczyć”.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi