Interprima wygrała przetarg kancelarii premiera na kampanie informacyjne w internecie
Spółka Interprima z Wrocławia wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie kampanii informacyjnych w mediach społecznościowych i innych serwisach internetowych. Pokonała w nim 12 konkurentów, wśród nich takie agencje jak Partner of Promotion i ClickAd Interactive.
Budżet KPRM na kampanie w social mediach i internecie, które mają być realizowane do końca października br. wynosi ponad 762,6 tys. zł. Interprima zaproponowała cenę dla realizacji jednej kampanii w wysokości 28 304,76 zł.
Oferty w postępowaniu złożyło – oprócz Interprimy – 12 firm. Najniższą cenę zaproponowała agencja ClickAd Interactive - 13 660,24 zł, jej ofertę jednak w finale przetargu odrzucono.
Stawki pozostałych wynosiły od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy zł. Projekt PR zaproponował kwotę 378,3 tys. zł, Private Marketing - 49,82 tys. zł., Fabryka Marketingu - 35,5 tys. zł, Brand Bridge - 36,78 tys. zł, Partner of Promotion - 60,88 tys. zł, Media Group - 84,87 tys. zł, Mastermind Media - 55,95 tys. zł, Media Choice- 57,62 tys. zł, Ideo Force - 42,99 tys. zł , MediaOn - 441,88 tys. zł, Apella - 226,69 tys. zł.
Zaplanowana przez kancelarię premiera kampania obejmująca social media i internet ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.
Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.
KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.
Do produkcji spotów promujących tzw. „piątkę Kaczyńskiego” KPRM wybrała firmę Elżbieta Tutka AV Production z Warszawy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Interprima wygrała przetarg kancelarii premiera na kampanie informacyjne w internecie