Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej
We Francji rozpoczęła się kampania społeczna „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Odpowiadająca za nią organizacja pozarządowa Handsaway zwraca uwagę, że jakikolwiek strój kobiety nie oznacza wyrażenia zgody na niestosowne uwagi i molestowanie seksualne.

Handsaway w kampanii społecznej „This is not consent” porusza temat naruszenia granic kobiet w przestrzeni publicznej.
Organizacja przypomina, że żaden, nawet najbardziej skąpy strój kobiety, nie daje innym przyzwolenia na dotykanie jej, obraźliwe uwagi, a już zwłaszcza nie prowokuje mężczyzn do zaczepek i molestowania.
Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne.
Za kreację odpowiada TBWA/Paris, zdjęcia wykonała Shelby Duncan. Za produkcję odpowiada 1718 Paris.





Slogan „This is not consent” nawiązuje do głośnej sprawy z 2018 roku z Irlandii. Sąd w Cork uniewinnił mężczyznę od zarzutu gwałtu, przyznając rację obronie, która argumentowała, że kobieta miała na sobie stringi, co było równoznaczne z ochotą na stosunek seksualny. Po wyroku w mieście wybuchły protesty.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej