Kerris z obsługą Lisner w social mediach
Agencja Kerris wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Lisner w social mediach.
W ramach powierzonych obowiązków Kerris odpowiada za strategię, kreację (grafiki oraz animacje), moderację oraz kampanie reklamowe na platformach Facebook oraz Instagram.
Działania obejmują również współpracę z ambasadorami marki Lisner m.in. Michelem Moran. Komunikacja opiera się na trzech filarach: smak, wygoda oraz jakość, które charakteryzują wedle producenta produkty Lisner.
Marka w 2022 roku promowała się kampanią pod hasłem "Z Tobą wszystko mi gra Pastellowo". W teledysku piosenkarka Cleo śpiewała przerobioną wersję swojego hitu "Bratnie dusze".
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kerris z obsługą Lisner w social mediach