Wkrótce ruszy nowa, tegoroczna odsłona kampanii Kolejowe ABC
Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.
Już w wakacje będzie można obejrzeć nowe spoty dla dzieci, wziąć udział w konkursach i piknikach edukacyjnych. Bohaterem Kampanii Kolejowe ABC, tak jak w poprzednich latach, będzie nosorożec. Działania w ramach drugiej edycji projektu zostały rozszerzone o nową grupę docelową – rodziców, nauczycieli i wychowawców. Dla nich także zostaną przygotowane spoty telewizyjne, radiowe i działania edukacyjne.
- Objęcie działaniami edukacyjnymi także dorosłych jest bardzo ważne, gdyż dają oni najmłodszym przykład, są dla nich wzorem. Bywa tak, że dzieci są bardziej wrażliwe na kwestie bezpieczeństwa przed przejazdami kolejowymi niż ich rodzice. Jestem przekonany, że wszystkie działania podejmowane w ramach Kampanii Kolejowe ABC, zarówno te skierowane do dzieci, jak i te dla starszych, przyczynią się to poprawy bezpieczeństwa na kolei – podkreślił dr inż. Ignacy Góra, prezes Transportu Kolejowego.
Kampanii informacyjno-edukacyjnej będą towarzyszyły liczne działanie medialne, m.in. w telewizji, kinach, internecie, pociągach czy w pobliżu terenów kolejowych. Nowością będzie konto kampanii na Tik-Toku, spoty w radiu czy inne niż do tej pory formy reklamy zewnętrznej. Na dzieci czekać będzie również bardzo dużo konkursów oraz niespodzianki podczas pikników i imprez dla całych rodzin.
Działania będą realizowane przez konsorcjum w składzie: Euvic Effect (lider konsorcjum), Sigma Bis, Agencja Reklamowa Dski Partner of Promotion.
Kampania Kolejowe ABC II będzie realizowana do września 2023 roku. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Całkowita wartość projektu wynosi 60 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wkrótce ruszy nowa, tegoroczna odsłona kampanii Kolejowe ABC