Optimise zmienia się w WeDare
Z początkiem roku Optimise Media Poland, agencja należąca do Grupy AdNext, specjalizująca się w performance marketingu i afiliacji, przekształciła się w WeDare.
W związku z rebrandingiem Martyna Peryt-Majchrzak, dotychczasowa client service director, objęła stanowisko chief operating officer. Jako szefowa agencji, odpowiada za pracę całego zespołu i rozwój firmy. WeDare skupiać się będzie m.in. na rozwoju usług dla e-commerce.
- Przez lata bardzo intensywnie rozwijaliśmy naszą ofertę i w pewnym momencie zorientowaliśmy się, że Optimise przestała być nazwą korespondującą w pełni z naszym DNA. WeDare pokazuje naszą pozytywną energię i pasję, gotowość do realizowania nawet skomplikowanych czy trudnych projektów. Oraz to, co klienci cenią w nas najbardziej: że nie jesteśmy jedynie dostarczycielem usług, ale prawdziwym wspierającym partnerem - mówi Martyna Peryt-Majchrzak.
WeDare pracuje dla firm z różnych branż, takich jak m.in.: Intersport, Ochnik, Born2Be, Empik Go czy Neonail.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Optimise zmienia się w WeDare