Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska mają odświeżone logo i opakowania
Marka Phlov by Anna Lewandowska wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej oferty produktowej. Opakowania kosmetyków mają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Rebranding zbiega się z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow.

Zmiany w identyfikacji wizualnej są wprowadzane trzy lata po rynkowym debiucie marki Phlov by Anna Lewandowska.
Jako pierwsze w odświeżonych opakowaniach pojawiły się trzy nowości kosmetyczne z linii Water Flow: odświeżający żel pod prysznic, kojąco-nawilżający balsam do ciała oraz nawilżająca mgiełka do twarzy i ciała.
Odświeżone, minimalistyczne opakowania mają podkreślać benefity produktów. Na opakowaniach zmieniono nie tylko kolorystykę, która jest od teraz taka sama dla wszystkich linii produktowych. Podjęto także decyzję o ograniczeniu liczby komunikatów na opakowaniach, dzięki czemu są one bardziej przejrzyste i czytelne dla konsumentów.
- Zależy nam, by komunikować się z konsumentami w bardziej przejrzysty oraz zwięzły sposób. Chcemy zwracać uwagę przede wszystkim na korzyści wynikające ze stosowania produktu oraz zawarte w nim składniki aktywne, które odpowiadają za skuteczne działanie naszych kosmetyków – podkreśla Krzysztof Zawadzki, marketing manager marki.
Rebranding objął także logo marki. Teraz jest umieszczone na górze opakowań, w znacznie bardziej wyrazistej i sugestywnej formie.
Za nowy język wizualny marki Phlov, w tym lifting logo i koncepcję graficzną opakowań, odpowiada agencja brandingowa HiBrands.
Kolejną zmianą jest rezygnacja z kartonowych opakowań – dotyczy to wszystkich kosmetyków, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia.
- Bycie naturalną i wegańską marką to nie tylko tworzenie produktów o odpowiednich składach – to również holistyczne podejście do dbania o środowisko i odpowiedzialnego rozwoju marki. Postanowiliśmy więc zrewidować nasze portfolio również pod kątem opakowań i wszędzie tam, gdzie była taka możliwość, zrezygnować z kartoników. Ta idea będzie nam także przyświecać przy tworzeniu kolejnych nowości produktowych - dodaje Krzysztof Zawadzki.
Produkty po rebrandingu będą sukcesywnie pojawiać się na rynku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska mają odświeżone logo i opakowania