Lay's Max i Doritos w gronie klientów Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo. W jej ramach przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Współpraca obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnych dla obu marek, wypracowanie koncepcji kreatywnych pod kampanie digital, przygotowanie kampanijnych assetów (w tym TVCoraz OOH), a także realizację dedykowanych akcji reklamowych oraz aktywacji niestandardowych.
- Do grona naszych klientów dołączył kolejny duży, międzynarodowy gracz. Obsługa dwóch popularnych love brandów to zawsze radość dla agencji ale także i niemałe wyzwanie. Wierzymy, że powierzone nam zaufanie zaprocentuje i wspólnie wytyczymy ciekawe szlaki w komunikacji dotyczącej słonych przekąsek - mówi Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lay's Max i Doritos w gronie klientów Cut The Mustard