Leo Burnett poszerza współpracę z Samsung Electronics Polska
Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) w wyniku wygranego przetargu rozszerzyła zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD, czyli produkty z kategorii RTV oraz audio w obszarze ATL.
Do tej pory Leo Burnett pracowała przy tworzeniu komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety) oraz DA (produkty AGD).
- Gratulujemy Leo Burnett wygranego przetargu i cieszymy się na rozszerzenie współpracy o kolejną dywizję. Pozwoli to osiągnąć marce większą spójność w komunikacji produktów z kategorii Consumer Electronics - powiedziała Magdalena Rzepnicka, head of marketing, Consumer Electronics w Samsung.
## NEWShttps://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaki-kupic-telewizory-smart-tv-samsung-tizen-dvb-t2-hevc-sprzedaz-qled-neo-qled ##
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Obsługą firmy w zakresie social media zajmuje się od marca br. agencja VMLY&R Polska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett poszerza współpracę z Samsung Electronics Polska