Lidl w przetargu wybrał agencję GPD
Sieć sklepów Lidl Polska zakończyła trwający od jesieni ub.r. przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy wybrała GPD Agency.
W przetargu tym wybierana była agencja do współpracy projektowej. Chodziło bowiem o koncept do jednego z obszarów komunikacji Lidla.
Biuro prasowe sieci nie podawało informacji na temat szczegółów tego postępowania. W listopadzie zapewniała jedynie redakcję Wirtualnemedia.pl, że przetarg nie będzie miał wpływu na dotychczasową i obecną, stałą współpracę w zakresie obsługi reklamowej z GPD Agency. Ta pracuje dla Lidla od kilkunastu lat.
Teraz Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate affairs&CSR przekazała nam, że zdecydowano o wyborze agencji GPD. Nie zdradziła jednak, jakiego konkretnie projektu będzie dotyczyć współpraca.
W grudniu Lidl zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii. Budżet ten obroniła agencja Havas Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lidl w przetargu wybrał agencję GPD