Local Heroes z nową kapsułową kolekcją z logo Coca-Coli
Streetwearowa marka odzieżowa Local Heroes przygotowała nową limitowaną kolekcję ubrań sygnowanych logo marki Coca-Cola.

Kolekcja Local Heroes x Coca-Cola odwołuje się do nostalgii za latami ‘90, która od zawsze towarzyszy marce Local Heroes oraz do klimatu retro pin-up bliskiego marce Coca-Cola.
Nawiązanie do lat ‘90 odzwierciedla m.in. specjalnie zaprojektowany wzór, który bazując na logo Coca-Cola, został ułożony w kształt bandany. Z kolei odniesienia do estetyki retro można odnaleźć zarówno w wykorzystanych printach, jak i kampanii promującej współpracę.
Kolekcja składa się z 19 elementów: t-shirtów, bluz i spodni. Elementy można ze sobą dowolnie łączyć, tworząc oryginalne stylizacje. Ubrania wykonane są m.in. z polaru, weluru oraz ciepłych i miękkich dzianin. Nadruk z polarnym niedźwiedziem to sentymentalna podróż do najmilszych zimowych wspomnień.
W sesji zdjęciowej przygotowanej na potrzeby nowej kampanii wzięli udział ambasadorzy Coca-Cola – Magda Karwacka, Igor Łubkowski, Marlena Sojka, Kuba Norek i Iza Krzan.
Autorem zdjęć do kampanii modowej promującej kolekcję jest Filip Nesterowicz. Aby podkreślić jej oldschoolowy charakter, zdecydował się na analogową sesję zdjęciową. Reżyserką kampanii jest Karolina Słota, współzałożycielka i dyrektor kreatywna Local Heroes.
Już po raz drugi marki Local Heroes i Coca-Cola podejmują współpracę. W 2020 roku Local Heroes zaprojektowało limitowaną kolekcję dla Coca-Cola Polska, która była dostępna jedynie dla zwycięzców konkursu.
Tym razem kooperacja ma charakter globalny, a produkty będą dostępne na stronie Local Heroes www.localheroesstore.com, a także na Zalando, About You, Junkyard, Kixbox i innych sklepach multibrandowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Local Heroes z nową kapsułową kolekcją z logo Coca-Coli