Marta Jaskuła: z Polska Press do Httpool
Do zespołu Httpool Polska dołącza Marta Jaskuła, gdzie objęła stanowisko Snapchat client partner. Podlegać będzie Annie Stanisławskiej, sales lead.

Jaskuła będzie odpowiadała za budowanie relacji z obecnymi i nowymi klientami oraz wsparcie sprzedaży kampanii na platformie Snapchat.
Ostatnio w Polska Press
Marta Jaskuła ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Karierę zaczynała w 2010 r. w Grupie Wydawniczej Polskapresse, początkowo jako junior sales executive, następnie sales executive; następnie pracowała w OMD / Omnicom Media Group, jako business development specialist. W latach 2013-2016 była zatrudniona w polskim oddziale Shiseido Deutschland GmbH - jako digital marketing specialist, a w latach 2016-2019 prowadziła własną agencję MJ Consulting.
Bezpośrednio przed przejściem do Httpool Polska pracowała – od 2019 roku – w Grupie Polska Press, jako key account manager.
Marta Jaskuła jest absolwentką studiów magisterskich na AWF w Poznaniu (kierunek: turystyka i rekreacja) oraz studiowała także podyplomowo na SGH w Warszawie (kierunek: marketing internetowy).
Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly - reprezentuje je w ponad 30 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marta Jaskuła: z Polska Press do Httpool